Saturday, May 9, 2009

Drama...


Dalam hidup ni, tak semua yang kita nak, kita akan dapat.

Tak semua yang orang harap kita akan jadi, kita akan jadi.

Sebagai seorang manusia yang hina dan lemah, aku tak perfect.

Kalau korang rasa korang tak perfect, aku lebih la tak perfect. Sekarang ni, aku happy sangat bila tengok smua orang dah berbaik2. Btul orang slalu ckp, everything happens for a reason. Maybe apa yang terjadi kat kami semalam, akan lebih buat kitorang jadi rapat.

Yang dengan sorang lagi tu, aku tak tau la, i just hope things will end very soon. Aku dah tak nak gadoh2, lagipon dia orang yg paling rapat ngan aku selama ni. Dia sempat sakit sebelum ni and aku risau gila, tp there’s nothing i can do. I just hope things will go back to normal.

Semester ni aku rasa, banyak gila drama, drama dalam idup aku sendiri, drama kat kehidupan sekeliling aku. Mmg dramatic gila la. Mula2, smua ok, n start nye pasal satu silap je. And aku mengaku mmg benda tu salah aku.

9th of May, satu tarikh yang aku rasa amat bermakna dlm idup aku. Serious aku rasa dihargai sangat2, Cuma yang aku kesal, aku tak dpt berhadapan dengan masalah. Aku mengaku aku orang yang selalu lari dari masalah. But that’s just the way i handle things. Aku takut kalau aku ada kat situ, entah apa yang akan jadi. Aku tak blh control emotion aku. Tu kelemahan aku, so the best way is for me to isolate myself. Aku bukan keras kepala, tp dari kecik mmg aku mcm tu.

Beberapa orang naik atas utk pujuk aku, aku hargai sgt2, and sampai satu point, aku sempat menitiskan air mata. Drama kan? Gila lah. ada message2 yg buat aku sedih gila, rasa serbasalah, rasa aku ni jahat gile, n mcm2 lagi. Aku cuma tunggu dia dtg kat aku. Aku taknak dia mintak maaf, Cuma nak things go back to the way it was.

Mungkin aku terlalu fikirkan sgt benda2 ni kebelakangan ni, bukan setakat semalam. Tiba2, bila aku dpt pressure, tu yang terus burst out of nowhere.

Aku mintak maaf sangat kat pihak2 tertentu. Sorry aku terhalau n tertolak keluar dr bilik, sorry aku tertengking, sorry sorry sorry...

Dengan ini, aku ambil risiko utk dedahkan apa yg aku rasa, and aku ada satu pesanan utk kawan baik aku..

..... aku mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki, and semua2 kesalahan dan pergaduhan ni dtg dari diri aku sendiri. Aku tau sukar utk kau maafkan aku, tapi ini je yang termampu aku buat. Aku dah cuba buat beberapa cara, tp mungkin kau belum ready nak maafkan aku. Aku hargai persahabatan kita and aku nak kau tahu, sampai bila2 pon kau akan tetap jadi bestfriend. Biarpon kau takkan maafkan aku, and idup kau tak ptut jd kosong, ni smua salah aku, aku nak kau tau, kau masih ada aku....

Sorry YuFoo 2009.. im doing the best that i can to be a good person. But i failed to do so..

Fork,Pejan,Malin,Peling,Gatut,Buffle,Kubiey,Ayul,Acat,

Kabe,Bunggu,Cage, All part one, and to all levelmates..

aku mintak maaf sangat2..

5 comments:

Anonymous said...

lorhh.... name akuuu??? takkan takde... hehehehe... sokayh,soon things will back to normal again... like before2 dis... ^_^
-BUFFLE lagi kacak dan begaye- huahuaua... ^_^

Hfz. said...

sian u azriq...
blik awal...
so drama tht time..
so gossip girl season finale...

panggil amri saja. said...

kesian hang kutiey, sabaq2!

eM@n La said...

nm aku?

DicKiE aDaMs said...

ni cite ape ni? desperate levelmate?

haha gurau je kuti..
ala.. even ade prob cmne pun.. i am very sure those people always treat u like an abang to them..

and as the saying goes..
blood is thicker than water kan...

see.. dah baik2 kan?

xmau nangis2.. nant pecah lubang! hahaha

:P
p/s: miss blogging with u!